onsdag 9. mai 2012

Bobla sprekker

Jeg har lest en del om mental trening, om fokusøvelser, å holde fokus på oppgavene, den indre samtalen. Det er jaggu ikke enkelt. Trening. Står på standplass. Puster. Blikket mot skiva. Puster. Finger på avtrekker. Løfter. Finner kornet. 17. mai, ja, hva skal jeg finne på da? Fokus korn. Fokus korn. Sulten. Egg til kvelds kanskje? Fokus korn!

Avbryt!
Ta ned og begynn på nytt.

Snodig hvor lett disse uviktige tingene trenger igjennom på standplass. Og det er ikke bare på trening. Like ofte på stevner. Det er den berømmelige "skytebobla" som sprekker og slipper inn irrelevante tanker.

Jeg vet jeg trenger mer trening på dette med å holde fokus. Må bare finne ut hvordan jeg skal gjøre det.

Treningen ellers gikk ikke så aller verst, selv om det var litt vanskelig å finne motivasjonen. Seriene 90-81-82-80. Totalt 333. Synd førsteserien ikke holdt lengre :)

Note to self: HUSK å ta med skytebrillene på trening. Og let fram skyteskoene igjen. Denne feltskytingen er morsom, men det blir uorden i skytebagen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...