mandag 11. juni 2012

Individuelt KM-gull i hurtig

Så var Løvenskiold Open i havn for i år. Som stevneleder sitter jeg igjen med en ganske god følelse. Det er utrolig hyggelig å få så mange positive tilbakemelding og å møte så mange kjekke skyttere i løpet av helgen. Takk til alle som møtte opp!

For egen del kom jeg ut av stevnet med et DM-gull i lag i standard, et KM-gull i lag i Hurtig fin, og det jeg setter høyes og er veldig glad og overrasket over, er at jeg ble indivuduell kretsmester i Hurtig fin. Det var ikke forventet! Spesielt gøy er det at jeg presterte bedre en jeg har gjort på over et år. 510 er ingen svimlende poengsum på noen måte, men det er godt å se at det går i riktig retning nå. Spesielt med tanke på at man har stått på i mange dager for å få stevnet i havn. Det er ikke beste oppladningen til noe stevne.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel overstått flott stevne og som fersk kretsmester!

    SvarSlett
  2. Takk og takk! Morsomt at stevnet gikk så bra :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...