onsdag 12. desember 2018

Klubbmester i Finpistol

Det ble en veldig fin kveld. Egentlig var planen å sitte på benken når det gjelder skyting, da skuldra fikk kjørt seg godt etter trening og gjennomføring av klubbmesterskap i luftpistol. Men mannen fikk fristet meg til å bli med og det ble en staskveld på skytebanen på Ekeberg med mye bra skyting fra mange, god stemning, og et spenn av skyttere fra de helt ferske som trodde de bare skulle på trening og til de som har vært med "i en mannsalder".

Jeg dømte, samtidig som jeg skaut. Det var også moro :)

Fikk etterhvert greie på at kjæresten og jeg lå veldig likt under hele skytingen. Etter de tre første seriene, ledet jeg med 4 poeng. Før siste seire, ledet han med 1 poeng (fikk jeg greie på etter skyting). Jeg klarte å avslutte med kveldens dårligste serie og kjæresten klinka inn en skikkelig god en, så da dro han ifra. Han avsluttet da med bronse i herreklassen og jeg fikk gull i dameklassen.
Jeg avsluttet med 517 poeng, noe jeg ser er 5 poeng over min stående pers fra et approbert stevne, og det er da noe.

Som alltid ønsker jeg meg at det er flere damer med, vi var to i går.

I kveld er det juleavslutning med ungdommen på luftbanen, og da er det jommen snart jul, gitt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...