onsdag 16. oktober 2013

Vinterserien 2013-2014 er igang

 
Denne uka skytes Vinterserien. Det er første uke av runde 2013-2014 og de skytes i uke 42-46-3-7-11. Mandag fikk jeg med meg steven på Ekeberg i regi av OKTS og i går var det stevne på Skedsmohallen i regi av Lillestrøm og Omeng. Det gikk bedre på andre runde for min del, men det var lite å skrive hjem om. Noen serier sitter godt, men så roter jeg meg fulstendig bort på andre serier.
 
Jaja, det er bare å stå på! Moro er det uansett og jeg tar med meg det som er bra. Godt å se at det var såpass mange fra klubben med, også en del som fikk til ordentlig gode resultater.
 
I kveld skal jeg være trener for rekruttene våre. Har forberedt oppgaver til de jeg vet kommer, så dette blir bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...