torsdag 21. april 2016

Det ligger i detaljene

 
Dette er moro. Jeg har justert skuret til å bli betydelig smalere og har flyttet avtrekkeren lengre bak. Det jeg opplever er at det nå er mye ENKLERE å skyte. Mye lettere å se at siktet er der jeg vil ha det, og flere skudd "går av seg selv" og er like gjerne en 9-er eller 10-er. Det er utrolig morsomt og veldig deilig etter å ha vært ganske frustert i lang, lang tid.
 
Det jeg nå kan spørre meg om, er hvorfor jeg ikke har tenkt på dette tidigere.
 
Gårdagens trening på luftbanen resulterte i flere gode serier, og det var en godt gjennomført økt.
 
Jeg har siste tiden også begynt på yoga, og når det ble litt vanskelig underveis, hentet jeg fram noen av øvelsene og bevisstheten på pust og avspenning. Det er når det igjen fungerer, at det begynner bli VELDIG MORO!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...