tirsdag 6. november 2018

NAIS-kravet år 13 i boks!

Det måtte to forsøk til før den satt. Fredag etter jobb på skytebanen er utrolig moro. Stinn bane, av etablerte skytter og helt ferske. Første forsøk på NAIS-programmet lå knapt til å holde til sølvmedalje, jeg måtte ha kravet til gullmedalje. Så det ble en runde to på meg.

Det startet med to skikkelig søplete runder med presisjon, og jeg så rimelig mørkt på det. Allerede her forsvant 12 poeng og med totalt 40 poeng "å tape" for å fortsatt klare kravet begynte jeg å tvile når en så stor del av poengene forsvant så tidlig, og attpåtil på to serier som er såpass enkle.

Men det stadig høyere puls og høyt spenningsnivå holdt det til mål, og jeg fikk pirka inn 263 som sluttresultat. 3 poeng over minstekravet, og nå er det kun ett år til med gjennomføring av NAIS-kravet før statuetten er min. Moro!

Her er oversikt over mine NAIS-resultater.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...