onsdag 24. april 2013

Luft-trening - digg!


Det er få ting som er så tilfredsstillende som å trene luftpistol. Spør du meg en annen dag, kan svaret være at luftpistol er det verste jeg vet. Men i dag er det digg. Godt oppmøte på banen, skyttere som setter nye personlige besteresultater, som oppnår nye napp i krav til Mestermerket, skytter som skal teste ut ny pang for første gang. Det blir bra stemning av slikt. 

Etter en litt slitsom start, snudde jeg bort skiva og skaut 40 skudd. Det endte med 338 (81-87-89-81). To ganske gode serier og to ikke så gode serier. Men målet var en 90-serie. Eller mer. Minst. 

Men dette med å snu skiva bort (skyter på elektroniske skiver med visning på monitor ved standplass) er interessant. Det sier meg at jeg er alt for opptatt av poengene, og ikke fokusert nok på oppgavene. Igjen :) Gleder meg til neste luft-trening!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...