mandag 15. april 2013

Travel helg, igjen

Annen hver lørdag trenger vi OPKs rekrutter. Det er noe av det morsomste jeg får holde på med. Denne gangen kom det også et par nye, så vi var 10 rekrutter og hadde topp stemning på banen. Tror den positive energien smittet over på skytterne, for 6 av dem satte ny personlig rekord. Vi har også innført Mestermerkene og det er med stor iver skytterne strekker seg etter stadig høyere serier. Morsomt å se så god respons.


Etter trening var det å gå over skiver, bytte papirruller, rydde bakrommet, handle vaffelrøre, syltetøy, kaffe mm. Det måtte klargjøres til stevne dagen etter og etter noen problemer med dataen, fikk vi også den delen på plass og jeg kunne få en liten times trening med de andre jentene i Oslo Skytterkrets. Jeg ble med på en runde NAIS uten at resultatet var så mye å skrive hjem om. Men det er en kjekk arena å møtes på og en god inputt til trening.

Søndag var vi tilbake på banen kl. 09.00. Første lag startet kl. 10.00 og vi hadde fult lag, totalt tre lag med 21 skyttere. Ikke værst så sent i sesongen. Jeg fikk presset inn en skyting selv, men igjen var det ingen store prestasjoner å skrive hjem om. Ja, jeg vet. Jeg må trene mer. Det er den eneste løsningen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...