torsdag 17. november 2016

Stas! Klubbmester i luftpistol!

Det var en veldig morsomt dag på luftbanen. Masse folk, mye ungdom, voksne, foreldre og medaljevinneren ble kåret :) Jeg er veldig glad for at jeg klarte sikre meg gullet i kvinneklassen! Jeg hadde en grei gjennomgang på onsdag sist uke, og hadde håp om at jeg skulle få til samme resultatet i denne gangen. Det gikk ikke helt og jeg endte på 318. Hadde mye bra skudd, og samtidig en katastrofal 3-er og 2-er som drar ned no enormt!

For første gang forsøkte jeg skyte med pulsklokke. Morsomt å se hvordan utviklingen var gjennom stevnet. Startet den på prøveserien og stoppet først etter siste skudd. Brukne nesten hele tiden og ble litt stressa på slutten. På siste 14 skudda hadde jeg ca. 1 minutt pr skudd igjen. Det er ikke fryktelig mye å få på. Synes jeg ser det også på pulsen som da stadig steg og tydeligvis skaut i været siste minuttene.

Går jeg igjennom skuddene på tid og ser hvordan pulsen utvikler seg på gode, og dårlige skudd, så kan det kanskje være noe lærdom å hente ut av det. Fascinerende! Vet ikke om det er så mye å være av å bruke pulsklokke på stevne, men morsomt er det i alle fall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...