tirsdag 12. desember 2017

Lite aktivitet i år, men moro er det når det smeller!

Livsvarige Medlemmers Pokal

Siste året har det meste av tiden gått til å trene andre på skytebanen, og for egen del har det vært mest fysisk trening, bortsett fra noen turer imellom på skytebanen.

Jeg fikk med meg den tradisjonsrike konkurransen Livsvarige Medlemmers Pokal og var egentlig ganske så fornøyd med mine 274 (av 300) poeng. I ettertid så jeg at jeg har klart å skyte 279 tidligere år. Siste serien var på 96 av 100 og det smakte godt!

Moro å se at det er så mange nye på banene.

Vi har også holdt klubbmesterskap i luftpistol. Med 21 deltakere, der 12 av de var ungdom, var det stinn brakke og super stemning på banen. Egen innsats skal jeg ikke skryte av. Det var rett og slett dårlig, men med eneste deltaker i kvinneklassen ble det gull. Det hadde vært morsommere om jeg hadde skutt godt, og enda morsommere om det hadde vært flere med. Men øvrig skyting var kjempemoro! Mange av ungdommene skaut sitt første stevne og de fleste så virkelig ut til å synes det var ordentlig moro!

Nå gjenstår det å fortsette å ha det moro på banen - vi skal ha juleavslutning for ungdommen og jeg skal få skutt NAIS-kravet mitt i år og :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...