torsdag 9. august 2012

Skytteren Siri

Den siste uken har jeg vært en del på banen, men ikke løsnet mange skudd. Jeg har vært en dag på banen uten å gidde trene men jobbet en del administrativt, tre dager på banen i forbindelse med sikkerhets-/nybegynnerkurs og en dag som skyteleder. I dag var jeg der som skytter, for å trene. Deilig!

Vi kom opp tidlig, Lars og jeg. Startet med duellskudd. Tre serier duell før anvisning, en del runder. Tungt for armen, men godt trening. Det ble et sted mellom 15-20 runder duell.

Gjorde en endring i dag. Flyttet avtrekkeren en del ut. Tror at avtrekker for langt inn gjør at jeg har hatt en tendens til å dra skuddene mot høyre. Litt uvant å skyte med avtrekker så langt ute, men trenger mer trening for å se hvordan utslaget egentlig blir. Var i tillegg VELDIG sulten og sliten på slutten. Ikke godt grunnlag å trene på, men en grei økt ble det tross alt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...