torsdag 30. august 2012

Trening er gøy!

I dag var det en riktig god økt på banen. Ble ikke mer enn noe over 50 skudd, men det var gode skudd. Press, 10 og 10 skudd før anvisning. Spesielt morsomt når jeg skaut bedre enn Lars på den ene serien! De andre talte jeg ikke poeng på... ;)

I tillegg var det litt bedre lys, varmere og ikke så mye nedbør som på sist trening. Det er som alltid hyggelig å se skyttere som ikke har vært på banen på en stund igjen, få igang en god porsjon juging i tillegg til tips og innspill til trening. Synes også det er veldig moro at det har vært nybegynnere på trening hver gang jeg har vært der siste ukene. Det er kjekt!

Og aller mest gleder jeg meg til både feltstevne på Myhrespiten på søndag og fin- og grovpistol hos Bærum på mandag! Håper det kommer en del fra klubben, på stevnene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...