søndag 17. mars 2013

Klubbmester i luftpistol

I dag ble jeg klubbmester i Luftpistol :) Vi var bare to damer med, men det var en del som ikke fikk deltatt på stevnet i dag pga sykdom og diverse. Slikt rår man ikke over!

Jeg er fornøyd like vel, for jeg skaut årsbeste og klarte heldigvis hente meg inn etter en begredelig og tung start med 80-82. Avsluttet med 87-87. Totalt 336 er ett poeng unna pers. Det føles ok.

Første lag er igang

Det var igjen svært hyggelig å arrangere stevne, og få besøk fra tilreisende. Ekstra moro var det at vi i dag hadde en del tilskuere som kom for å se på skytingen og heie fram sine. Mer slikt! Og neste gang skal vi sørge for å ha enda mer vaffelrøre klar :) For å toppe det hele møtte også mor, bror og nevø opp før skytingen var over. Det var hyggelig! Det er kjekt å få vist fram hva vi egentlig holder på med og å få vise hvordan vi har det på banen :)

Gratulerer til alle medaljører i klubben og til de som tok medaljer i KM, for ny banerekord og personlige rekorder!

4 kommentarer:

  1. Gratulerer som klubbmester!Alltid hyggelig når vi damer gjør det bra på skyting og stevner, stå på. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, tusen takk for hyggelig gratulasjon :) Jeg gjør mitt beste ;)

      Slett
  2. Beklager litt sein tilbakemelding. Gratulerer så mykje.
    Luft er kjekt, og kan hende nesten kjekkare enn krutt!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja, luft er veldig kjekt. Kanskje det kjekkeste å skyte :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...