mandag 23. april 2012

Trening+ny luftpistol=pers!

337 og ny pers!

Ok, disse skjermbildene er ikke veldig spennende i lengden, men i dag må jeg få vise fram en ny pers. Luftstevne på Kolsås, og jeg økte med 7 poeng fra gammel pers, og er med dette for første gang kvalifisert som C-skytter. 337 ble sluttsummen.

Formen i dag var heller laber. Sov i bilen det meste av veien til stevnet. Pollenallergien har begynt å gripe et godt tak.

Startet med en 86-serie, og da jeg fulgte opp med 76 på neste, hadde jeg ikke mye håp om noe godt resultat. Men så fikk jeg samlet meg på de to neste med 86 og 89. Klarte i dag å unngå å se på resultatet og å telle poeng underveis. Velger å ta det som et godt tegn på at jeg klarer å fokusere på oppgaven. Det er oppgavene som er viktige. Poeng kan man telle og ev. fryde seg over etterpå. 

Akkurat nå fryder jeg meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...