torsdag 21. mars 2013

93 * 4 = 372

93 sto det etter første serie. Så lett som bare det! Ingen problemer. Løfte, gode sikter, gode avtrekk. Midt i.

Ha! Rask hoderegning, ganger dette med 4 og totalen ender på 372. Det er driiiitbra!! Fortsett nå.

Starter med to 10-ere, så en 7,8. En 5,8. Og deretter ble det tungt. Jobbet som en helt, men fikk presset ut en 78-serie så et par serier på 80-ognoe. Endte på 338.

Jaja, det var to poeng over søndages stevne. Fire poeng bak treningspers, og et poeng over stevnepers.

Lufttrening er utrolig morsomt. Jeg hadde gledet meg til denne økten et par dager allerede, ja helt siden stevnet i helgen.

Og jeg gleder meg allerde til neste stevne. Ble litt irritert da jeg oppdaget at jeg har fulgt så dårlig med at jeg ikke hadde fått med meg at det var stevne i Skesmohallen i går. Men pytt, det var en riktig morsom treningsøkt med flere skyttere fra klubben tilstede.

Nå MÅ jeg bare bli flink til å legge inn noen få minutter tørrtrening hjemme, helst hver dag. Det tror jeg vil lønne seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...