mandag 6. januar 2014

KM i Fin- og Grovpistol

Årets siste stevne (jeg deltok på) var Hovedstadserien 16. desember på Ekeberg ilagt Kretsmesterskap i Fin- og Grovpistol.

Dagen før hadde det vært juleavslutning for rekruttene og ungdommen og så juleavslutning for dametreningen etterpå.

Første skaut jeg Finpistol, endte på 491 med seriene 83, 76, 83. 81, 80. 88. Synd jeg ikke klarte være jevnere på seriene, men tross alt er dette årsbeste. Det skulle vise seg å holde til en bronse denne dagen. Snakk om glad Siri! Jeg er også stolt av at vi klarte stille lag i klubben og det ble laggull på oss og. Det er fint å ha med seg.

Grovrunden vurderte jeg stå over, det begynte bli sendt, og det hadde vært en lang helg, men nei, har man først med ammo og grovpistol, så kan man da stille opp!
I denne runden holdt det til 486 poeng med seriene 75, 80, 83, 85, 83, 80. Det er 8 poeng bak pers og garantert årsbeste. Er usikker på om jeg har skutt mer enn en runde Grovpistol i år. Med denne poengsummen vant jeg D-klassen og det holdt til 5. plass i Åpen klasse av 10 stykk. Alt i alt må jeg si meg fornøyd, tross alt.

Hele resultatlisten finnes her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...