mandag 15. september 2014

DM-bronse i revolverfelt!

En glad gjeng fra Oslo pk
 
Søndag ble tilbragt på feltstevne på Korterudmyra. Været viste seg fra den aller beste side, og da er det jo ikke noe som er bedre enn å få tilbringe dagen utendørs.

Det var ilagt Distriktsmesterskap i Revolver- og Militærfelt. Jeg har ikke skutt disse øvelsene ofte de siste to åra, men felt er moro og mesterskap vil jeg være med på. Det var også ilagt Klubbmesterkap i de samme øvelsene. Over 20 skyttere talte jeg fra klubben. Det er ikke verst! Ekstra moro at det ble en del medaljer til klubben, tre gull, to sølv, to bronse og to laggull i DM er bra!

Jeg klarte å karre til meg tittelen klubbmester i Militær og Revolver, og er hoppende glad for at det også holdt til en Bronse i DM i øvelsen Revolver! Det hadde jeg ikke trodd jeg skulle klare! I Militær ble det den sure 4. plassen.

Nå gleder jeg til søndag hvor vi har lagt Klubbmesterskap i Fin- og Grovfelt til stevnet på Kurud. Det blir moro!

Fra standplass 3+4

Denne skiva altså... treff i beina teller ikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...