søndag 29. april 2012

Solskinn og kruttrøyk under blå himmel

Et naturlig samlingssted, pølsebu, resultater og påmelding

I dag har vi tilbragt mange timer på Terningmoen på DM i finpistol i regi av Hamar IL. For det ble en del timer. Minst halvannen time å vente før vi fikk gått første runde og over to timer før vi fikk gå neste. Det er mange timer og da fikk det holde med de to rundene, selv om jeg hadde med våpen og ammo for en runde til. Med firemannslagt, der heller ikke alle lag var fulle, tar det tid å dra alle mann igjennom.

Første runde gikk jeg en runde med revolver. Det gikk ikke veldig bra og det burde ha vært bedre enn 61 poeng der maks løype er 102. Men med tanke på hvor sjeldent jeg skyter det, var det ikke så nøye. Morsomt er det uansett. Neste runde skaut jeg fin. Det er da tross alt DM i fin og mesterskap prioriteres alltid. 80 poeng ble det og før vi dro lå det an til sølv i DM, kun slått av min klubbvenninne. Veldig spent på å se den endelige resultatlisten! Mye kan skje før alle er i mål. 

Løypa var veldig fin, jeg digger å skyte på fallere og fikk ned alle på standplass 7 på første forsøk. Fult hus! Løypa startet kanskje litt vrient, men jeg syntes den var fin og morsom å skyte. I tillegg til trivelige standplassledere og et vær som overgikk det meste, men sol og skyfri himmel. Det blir ikke stort bedre. 

Denne dagen var vi 8 stykker fra klubben som møtte til stevnestart. To damer, og med det ikke noe damelag denne gangen.

Vi kjørte til Elverum allerede dagen før og overnattet. Veldig behagelig å slippe stå opp kl. 0600 hver stevnedag. Ikke helt heldig at vi bodde rett over nattklubben som åpnet kl. 2300 og stengte kl. 0300. Men så vet vi det til neste gang. 

Takk for oss og takk for stevnet!

Stevnets aller morsomste standplass

Standplass 8 med vendere

Litt juging hører med

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...