onsdag 18. april 2012

Pers er pers!

Fem poeng opp fra gammel pers

Nå er jeg ikke i tvil om at det var et smart trekk å bytte ut en litt for tung Pardini til den nye Walther LP400 Carbon Compakt. I dag ble det pers på trening, opp med 5 poeng til 335. Seriene ble 85-85-83-82. Min gamle pers er på 330 og denne er fra stevne. Jeg har nesten alltid hatt bedre pers på stevne enn på trening. Jeg vet ikke helt hva det betyr. Muligens at jeg ikke skjerper meg nok på trening. 

Før dette treningsresultatet, hadde jeg allerede skutt 40 skudd. 80 skudd totalt er kanskje ikke mer en det bør være på en trening. 

En ting jeg må huske å passe på, er å være nøye nok med grepet. Grepet kjennes så bra ut at jeg blir litt unøyaktig. Men her får man ingenting gratis, og det er utrolig hvor tungt et avtrekk på litt over 500 gram kan føles. 

Det er utrolig gøy å trene om dagen og det er godt å virkelig glede seg til å dra på trening. Nå skal jeg sjekke terminlista for om det er noen luftstevner som kan være interessante å dra på :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...