søndag 3. november 2013

Bronse i silhuett!

Søndag gikk kretsmesterskap i Silhuett på Ekeberg i regi av OKTS.

Dette er en øvelse jeg ikke skyter så ofte, men du verden så moro det er! Det er ikke uten grunn av øvelsen kalles "skytingens formel-1", for her går det unna. Når 5 skudd skal fordeles (helst midt i) på 5 skiver i løpet av 4 sekunder, skal man helst være på hugget.

Det ble ikke noe resultat å skryte av, men tross alt en ny pers, opp med tre poeng til 458. Det gir meg en plass som den 136. beste Silhuettskytteren i Norge i dag :) Og i dette mesterskapet holdt det til en bronsemedalje. Det kom svært overraskende på meg, da jeg ikke hadde noen formening om hvordan andre hadde skutt. I Silhuett er det ingen dameklasse, og jeg stiller i åpen klasse sammen med gutta.

Hva jeg tenker videre? Hmm.. det frister å skyte Silhuett oftere. For det er en utrolig morsomt øvelse. Men så var det dette med å få tid til alt man ønsker.

Under kan du se hva de får til de som virkelig KAN skyte Silhuett - fra finalen i OL i London.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...