torsdag 14. november 2013

Nedtur og opptur

I helgen uteksaminserte vi 12 deltakere på Sikkerhetskurs i klubben. Veldig moro å ha så ivrige deltakere og å jobbe med så flinke kursinstruktører og medhjelpere. Håper vi ser mange av de nye på trening og stevner :)

Mandag prøvde jeg meg på en runde med hurtig fin på Vinterserien. Det gikk den veien høna sparker. Alt for hard på avtrekkeren, flere skudd utenfor det svarte og hurramegrundt. Ikke moro. Hva som skjedde? Ufokusert, lite trening, ikke "på plass" i hodet og kroppen. Men morsomt at ungdommen skaut kjempebra og persa!

Tirsdag var en ny runde med Hurtig booket inn, men her tok jeg en time out, og fant på noe helt annet.

Onsdag var det igjen tid for en treningsøkt med ungdommen, og etter det litt egentrening. Det var mye morsommere. Skaut opp mot treningspers på 40 skudd, og flere serier lå tett opp mot 90 på resten av seriene. Fikk til flere skudd som kjentes gode ut. Det er fint å ha slike økter.

Men fredag skal jeg igjen prøve meg på hurtig. Jada, en runde på luftbanen er kanskje ikke ideell oppvarming til hurtig, men hurtig er heller ikke en øvelse jeg satser på. Det får gå som det går, jeg jobber med å få hodet og kroppen "på plass", så får det stå til!

2 kommentarer:

  1. Kjenner meg igjen i hurtigserie, har jeg ikke skutt det på en stund, fyker det litt overalt på skiva.:)
    Går bedre når jeg er mere kontant og har fokus.

    Enig med eg i den siste linjen; "jobber med å få hodet og kroppen "på plass"", samme gjør jeg, da går det noe bedre.:)

    Stå på, gøy å følge bloggen din og vi skulle vært flere damer innen denn sporten/idretten!

    SvarSlett
  2. Takk, takk! Ja, flere damer hadde gjort seg, men vi må ta vare på de som er så lenge :) Stadig flere kommer til!

    I kveld skal jeg prøve meg på hurtig igjen. Har ikke store forventninger, så vi får ta det som det kommer og fokusere på å gjennomføre oppgavene så godt det lar seg gjøre :-D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...