onsdag 11. juli 2012

Der gikk startskuddet!

Der satt den! 50-serie på siste 6-sekunder

I dag var det min tur! Etter å ha trødd banen et par dager, da jeg valgte stå over fripistol og hurtig grov, var det hurtig fin som sto på programmet.

Selv om det er hyggelig å sitte i klubbhuset og skravle med medskyttere, så var det ikke derfor jeg kom hit. Det skal skytes og det er godt å være i gang.

På standplass oser det godt av myggmiddel. Litt kjølig, men overkommelig. Prøveserien gikk inn til 43 poeng, skrudde et par knepp opp. 

Klarte å sette et rammeskudd på siste 8-sekunder, og et bom rett ned til venstre på nest siste 6-sekunder. Ble rimelig forarget, og hamret inn en 50-serie på siste 6-sekunder! Og da er spørsmålet; Hvorfor ikke skyte slik på alle serier??

Vel, alt i alt, rimelig godt fornøyd med dagens innsats i forhold til prestasjoner den siste tiden. Jeg har slått min gamle NM-pers med 34 poeng, dette er mitt 4 beste resultat i øvelsen hurtig fin, og det er første gang jeg har skutt en 50-serie i et stevne. 

Får vel feire litt i kveld da :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...