lørdag 22. september 2012

Nesten som å vinne Grompelen!

Seierspallen, Bernt ble årets Grompelkonge, Baumann på andre og jeg på tredje!
Foto: Lars Kanedal         

På lørdag ble det skutt om den tradisjonsrike Grompelkongepokalen i klubben. Alle deltakere skyter med samme type klubbvåpen. Først tre prøveskudd som vi får se. Deretter 10 tellende som vi ikke får sett. Den som har minst poeng får velge premie først (alle har med pakke i påmeldingsavgift). I år var det 20 stykker med på selve skytingen, og enda flere av smått og stort var innom klubbhuset.

Jeg har hatt for vane å være blant de aller første som får velg presang. Ikke i år. Jeg var ikke blant nedre halvdel. Og jo lenge opp på lista vi kom, jo varmere ble jeg i toppen. Til slutt ble pallen ropt opp, og å få være bland de tre, sammen med to skytter jeg setter svært høyt, er stor, stor stas!! Så at jeg kom på tredjeplass i årets Grompelskyting, er neste like stort som å vinne. Du, så gøy!! Jeg skal også ha vært den eneste som hadde alle skuddene i det sorte, selv om jeg var sikker på at jeg slengte 1. og 4. skuddet lagt ut opp i det hvite til høyre.

Gratulerer til Bernt som ble Grompelkonge 2012! Jeg får gjøre et nytt forsøk på å ta tittelen til neste år :)

Premieutdeling for 2011 ble foretatt og jeg fikk med meg et par av disse.
Moro det og!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...