onsdag 24. oktober 2012

Fritidsroblemer? Neppe...

Stevne hos Bærum PK på mandag. Alltid hyggelig å være på besøk der, og det var godt besøk fra klubben med hele 5 skyttere, der den yngste er 12 år. Selv skaut jeg både sprintluft og vanlig luftstevne. Tangerte persen min på luftsprint, men er mest fornøyd med første serien der jeg fikk dytta inn 93 poeng. Etter det raknet det litt og jeg ble kjempesliten. Sprintluft er usannsynlig slitsomt å skyte. Men det fungerer bedre for meg som oppvarming nå.

Selve luftstevnet var tungt å gjennomføre. Det var forsåvidt greit dratt i havn, men med en tildels kraftig hodepine forstyrret det konsentrasjonen og synet så skuddene ble litt rundtomkring. Slenger en del skudd opp til høyre fortsatt. Det mistes mye poeng der. Til tross for det, ble resultatete på 321 faktisk godt nok til å gå inn som tredje- eller fjerdebeste på rankingen. Det får man ta med seg.

I går var jeg skyteleder for stinn brakke. Første gang på veldig, veldig lenge at det har vært kø av de som ønsker skyte! Moro.

I dag "skulker" jeg lufttreningen til fordel for fysisk trening. Får heller ta noen løft og tørrklikk hjemme i gangen senere i kveld for å veie opp for det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...