onsdag 17. oktober 2012

Sølv i klubbmesterskap og årsbeste i Standard

Dritgøy å se 25 stykker møte opp på en tirsdag for å delta på uapprobert klubbmesterskap i Standard!

Av disse var det 9 damer. Det er over 6 år siden jeg startet i klubben, og jeg har aldri sett så mange damer i et klubbmesterskap! Utrolig inspirerende og moro!

Selvsagt også gøy at jeg fikk til årsbeste i Standard og med det også sikret meg et sølv. Hurra!

Litt synd at dette var uapprobert stevne, for da blir ikke resultatet tellende på rankingen og heller ikke i oversikten over Keiserpokalen (intern klubbstatuett). Jeg mangler pr i dag 64 poeng på å ta napp i bronseplaketten. Resultatet er satt sammen av de tre beste resultatene av Standard, hurtig f/g og VM f/g. Gårdagens resutlat hadde gitt meg et lite steg fram på 7 poeng. Men det får jeg heller ta på neste stevne. Og det er fortsatt MYE som skal hentes inn, og jeg har to og en halv måned å gjøre det på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...