søndag 28. oktober 2012

Ny pers og NESTEN kretsmester i silhuett

Mesterskap prioriterer jeg alltid, og hadde det ikke vært for det, hadde jeg nok sannsynligvis stått over dagens silhuett-stevne. Men nå var det en gang KM og Lars fikk overtalt meg til å bli med.

Jeg har ikke skutt silhuett siden 2008, og det viste seg å være veldig moro!

Overrasket meg selv med 48 på prøveserien og endte på 455 som er 54 poeng opp fra gammel pers, og i dag kun to lusne poeng unna å skyte likt med han som ble kretsmester i silhuett. En trøst er det at gullet ble med i heimen lell. Gratulerer, Lars!

Ellers er jeg endelig igang med skikkelig fysisk trening igjen. En time pilates på onsdag satte meg godt ut av spill i flere dager med lårmuskler så øme at jeg måtte gå baklengs ned trappa på fredag. I dag var jeg igjen i form til ny økt og det ble 1000 meter i svømmehallen før stevnet. Digg.

Da skal resten av søndagen nytes og treminlisten gjennomgås for planlegging av fleres stevner ut over vinteren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...