lørdag 17. november 2012

Hurtig x 4 og en ny pers

Denne uka har jeg fått 4 stevnestarter i hurtig (i tillegg til et luftstevne). Det har for min del derfor kun vært stevner, ingen treninger. Vet ikke helt hvor lurt det er, men det har vært moro.

Resultatene har stort sett variert fra dårlig til veldig dårlig, men med en avslutning som i alle fall var å riktig side av 5-tallet. Til min overraskelse ble det ny pers i hurtig grov med resultatet 474. Når jeg sjekker gamle resultatlister er mitt forrige (og eneste til nå) stevne gjort i 2007, så det skulle kanskje bare mangle :) Jaja, kult med pers uansett!

Jeg fikk låne en soter til kornet som var helt perverst god, jeg så kornet skikkelig godt for første gang på veldig lenge. Så nå skal jeg google og bestille min egen!

Jeg dyttet også avtrekkeren min mot høyre slik at jeg fikk fingeren bedre inn på avtrekkeren. Synes fingeren har glidd av under skyting i lengre tid og har hatt problemer med å finne grepet. Skrudde inn avtrekkeren for noen dager siden uten at jeg syntes det hjalp nevneverdig. Men å dytte den mot høyre så ut til å være til med hjelp. Det er bare så vrient å få festet skruene godt nok så det ikke drar seg opp igjen.

Forsøkte å åpne skuret mer, men dette er allerede justert helt opp som det er. Nå må jeg gjøre alvor av å få tak i et smalere korn. Må bare passe på at det ikke er for høyt denne gangen, slik det jeg kjøpte sist var.

Alle hurtigresultatene denne uka har telt inn i andre runde av Vinterserien. Etter første runde lå OPK på tredjeplass.

Men nå er det helg og ikke noe mer skyting resten av helga!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...