mandag 5. november 2012

Årets siste feltstevne

I går var det feltstevne i Bjørndalen i regi av Sandefjord PK.

Dette er årets siste feltstevne for min del, sent på året og ikke helt uvanlig at det kan være litt kaldt eller som i går, mye regn. Moro er det lel!

Feltstevnet i Bjørdalen var også det første feltstevnet jeg var med på da jeg begynte med pistolskyting. Det var i 2006.

I år hadde vi lagt Klubbmesterskap i Finfelt og Grovfelt i stevnet. Kjempegøy at vi fikk med tre nybegynnere, den ene deltok på et stevne for aller første gang.

Løypa var fin, og litt enkel, og funksjonærene er som alltid veldig trivelige, og det til tross for at en del av de begynte bli slitne og til dels gjennomvåte mot slutten av dagen.

Her er resultatene.

Selv reiste jeg hjem med gull i finfelt og gull i grovfelt, der jeg skaut bedre i grov enn i fin. Synes selv skytingen burde ha vært bedre og er ikke helt fornøyd med egen gjennomføring. Avsluttet søndagen med en runde militær. Det er moro å skyte, og lenge siden sist. Faktisk over et år siden jeg skaut militær. Kjedelig for Lars som fikk en del trøbbel med våpna sine. Klikk er utrolig demotiverende...

Etter å ha lempet på plass alt av klubbvåpen lånt til nybegynnerne, var det ganske så godt å komme hjem etter 10 timer på tur. Det blir til tider lange dager, men godt å kunne tilbringe en del timer utensdørs og.

Nå skal jeg ha skytefri et par dager. Skuldra trenger hvile. Skal bare på et styremøte i kveld, så helt fri blir det ikke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...